Batist hobbykassen - Reisverslag uit Wateringen, Nederland van Remy Menke - WaarBenJij.nu Batist hobbykassen - Reisverslag uit Wateringen, Nederland van Remy Menke - WaarBenJij.nu

Batist hobbykassen

Door: Remy

Blijf op de hoogte en volg Remy

18 Mei 2015 | Nederland, Wateringen

Het is vandaag mijn eerste dag bij batist hobbykassen, ik werd goed ontvangen en er werd gelijk uitgelegd wat ik moet doen in de komende weken, ik moet namelijk in vallen voor de secretaresse die over een paar dagen onder het mes gaat dus kan zij niet werken.

Na week 1:
Ik doe overdag wat sorteerwerk en neem de telefoon op, er word niet zo heel veel gebeld daardoor is het soms wel een beetje saai op de stage want, al mijn collega's zijn allemaal heel druk bezig want, er is een overvloed aan vraag bij het bedrijf. Dat is ook iets wat ik niet echt verwachtte. Het bedrijf loopt echt heel goed ze hebben zelf klanten in het buitenland zoals Noorwegen en Schotland. Over het hele land word gebeld telkens andere nummer codes zie ik op de telefoon staan wat ik wel interessant vind zo'n klein uitziend bedrijf.

Na week 2:
Ik heb in de 2e week eigenlijk hetzelfde gedaan als in de 1ste week ik heb veel telefoontjes aan moeten nemen en moeten verhelpen naar de juiste persoon. Ik had wel nog een extra lang weekend vanwege het Pinksteren wat ik altijd erg lekker vind.

Na week 3:
In week 3 heb ik hetzelfde gedaan als in de vorige weken alleen houd ik nu ook de kilometers bij die gereden worden door Herman Batist dat is namelijk een bedrijfsauto waar die alleen voor ze werk in mag rijden niet in privé tijd. Dus daar maak ik nu een Excel bestand bij aan om alles in te vullen met de aantal kilometers die die gereden heeft en de kilometer stand na de kilometers die gereden zijn.

Na week 4:
In week 4 heb ik wat andere dingen gedaan als in de andere weken het bedrijf is namelijk bezig met een boekje voor de showroom waar de foto's staan van producten die al gemonteerd zijn bij huizen zelf. Ik heb daarvoor de foto's uit moeten zoeken die ik dacht dat het mooiste waren, het word wel gecontroleerd natuurlijk maar toch vond ik het leuk om wat anders te doen wat ook wel belangrijk is in het bedrijf. Want promotie in het bedrijf is heel belangrijk. Ze hebben reclames op tv advertenties in tuinbladen ze zijn zeer actief op social media. Verder heb ik intussen natuurlijk de telefoon moeten aannemen en heb ik ook nog steeds de kilometers die ik moet noteren het is allemaal niet goed opgeschreven in het beokje want Herman Batist heeft het altijd druk dus als hij het opschrijft schrijft die het snel op in het boekje hij kijkt daar niet goed naar. Maar daardoor moet ik dus al die kilometers narekenen dus daar ben ik lang mee bezig want het moet uiteindelijk wel allemaal kloppen.

  • 01 Juni 2015 - 12:11

    Frans:

    Hoi Remy, ik kan het nu volgen.

  • 09 Juni 2015 - 12:19

    Piet:

    Zeer interessant

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Wateringen

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

10 Juni 2015

Voordelen van Nederland

18 Mei 2015

Batist hobbykassen
Remy

Actief sinds 11 Mei 2015
Verslag gelezen: 181
Totaal aantal bezoekers 2246

Voorgaande reizen:

11 Mei 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: